Derfor skal jeres virksomhed også vælge SAP Business 1 .

Det handler ikke om størrelsen på jeres virksomhed, om I er 1 eller 500 ansatte eller hvor mange millioner I omsætter for. Det handler kun om daglig effektiv styring af jeres forretning, hvor I hele tiden har det rigtige overblik over virksomhedens udfordringer og muligheder og en centraliseret styring af alle processer.

SAP B1 Business One er et af verdens førende systemer til at styring af alle processer i en virksomhed. Er du en start-up eller meget lille virksomhed, findes der helt sikkert alternativer på markedet, hvor det primære fokus er at kunne sende en faktura, have en meget basal lagerstyring og kunne aflevere både moms- og årsregnskab uden for meget besvær.

På et tidspunkt vil jeres virksomheds kompleksitet øges, og I vil have brug for avanceret produktions- og lagerstyring, valutastyring og stærkt fokus på optimering af forretningsprocesser både internt og eksternt overfor kunderne. På det tidspunkt har I brug for at lave den rigtige beslutning.

I kan enten vælge at kaste jer ud i at lave tilretninger på tilretninger i det eksisterende system og tilkøbe flere forskellige mindre systemer, I skal have bundet sammen i en forretningsstruktur. Det kan lade sig gøre men husk at tage højde for de uforudsete vilkår, hvis der eksempelvis sker en fundamental systemændring i det ene system, således I tvinges til at starte forfra med en integration!? Oftest vil jeres eventuelle besparelse i pris ædes stille og roligt op af øget tidsforbrug og behov for integrering mellem flere forskellige løsninger.

Eller jeres virksomhed kan vælge SAP B1, hvor I får et komplet overblik over jeres virksomhed fra produktion, til lager og til kunder. Integrér jeres andre platforme, for eksempel webshops, til en stærk omnichannel løsning med fuld kontrol over alle processer i SAP Business One.

Kontakt os for et oplæg med SAP B1 til jeres virksomhed!

 

industries_infogrx-01

Produkter og muligheder

Herunder finder I et udvalg af de muligheder, som Infolabs CRM-løsning kan tilbyde jeres virksomhed – uanset branche.

Quick order taking

Brug Pepperi på din tablet ude hos kunden til at gennemgå og afslutte ordrer direkte sammen med kunden. Med Pepperi på din tablet kan du afslutte hele salgscyklussen ude hos kunden.

Fotos fra alle vinkler

Vis og fremhæv enten et enkelt produkt eller præsenter flere produkter som en samlet pakkeløsning på én og samme tid. Fremhæv forskellige features og vis produkterne fra flere forskellige vinkler i en billedserie.

Omfattende bestillingsmatrix

Pepperis avancerede opsætning af forskellige features til et produkt gør det nemt at gennemføre on-site bestillinger, hvilket giver større ordrer og færre fejl. Du sparer tid på besværligt papirarbejde og har tid til at arbejde med din kunde.

Online Catalog

I Pepperi kan du sætte dit katalog op som du vil have det og hele tiden vedligeholde dine produkt data, så de er up-to-date. Med vores avancerede zoom-funktioner kan du zoome ind på den mindste detalje på produkterne i dit produktkatalog. Opdatér produkterne til den højeste kvalitet med state-of-the-art billedopløsning, og lad dit online katalog være et eksempel på virksomhedens krav om kvalitet og funktionalitet.

Omfattende filtreringsmuligheder

Med Pepperi kan du filtrere i produkt kataloget efter hver enkelt detalje såsom stil, farve, pris, materiale, dimensioner, vægt med mere. Du kan ligeledes trække alle andre væsentlige faktorer frem fra systemet, som er relevante for dine produkter.

Markedsfør dit brand med markedets stærkeste visuelle effekter

Account managers kan nu vise den kommende kollektion og andre interessante fact sheets om virksomhedens produkter. På den måde sikrer du at både dit salgsteam og dine forhandlere altid er opdateret på de nyeste emner og produkter, og giver dit salgsteam alle de vigtigste værktøjer til at lukke handler ude hos kunderne.